czwartek, 24 października 2019

Nowości




Zenobia przypomina że niebawem Helloween, czyli ważny Sabat Samhain, trzeba się dobrze przygotować.

Nowa piękna, artystyczna talia Tarota.
Oryginalna ze złoceniami na awersach. Z dwoma dodatkowymi kartami.










Studnia- astrologicznie powiązanie z Gają. Miejsce narodzin pomysłów, inspiracji i transformacji. Wszystko pochodzi od Niej, Stworzycielki. Wiedza płynie swobodnie do tych którzy jej poszukują.
Artysta- astrologiczne powiązanie z gwiazdozbiorem Wężownika. Jest naczyniem kreacji, oznacza ludzkośc i pokazuje że powinieneś otworzyć się na wiedzę, która jest dostępna, jesli tylko się zatrzymasz i odetniesz się od rozpraszaczy.







Oraz jako nowość zaistniałam właśnie na Fejsbuku,

ZAPRASZAM TAMŻE NA KRÓTKĄ PROGNOZĘ UKAZUJĄCĄ SIĘ W KAŻDĄ NIEDZIELĘ, ZWANĄ AURĄ TYGODNIA.

fanpage ezoogmir


3 komentarze:

  1. przygotowania do Halloween idą pełną parą... dziś już zaklepane, że mam prowadzić warsztaty dla dzieciaków ze strugania dyni w pewnym Domu Kultury... karty ciekawe, szkoda że nie zamieściłaś 16-ki i 17-tki, w mojej prywatnej interpretacji to takie IN i YANG... a jaka jest interpretacja tych dodatkowych?... chodzi o autorską, bo moja intuicyjna to osobna sprawa...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. */ ma być: "skrajne IN i YANG"...

      Usuń
    2. Super sprawa te dyniowe warsztaty, oby tylko żaden klecha nie przyleciał z kropidłem egzorcyzmy robić ;) nie ma problemu zamieszczę wymienione karty i znaczenia, jutro bo dziś czasu ni ma :)

      Usuń