czwartek, 17 lipca 2014

Koło życia i śmierci.






Mam tą grafikę u siebie od bardzo dawna nie wiem nawet kto jest jej autorem ale świetnie pokazuje reinkarnacyjne koło życia i śmierci. Zagadnienie reinkarnacji jest stare jak ludzkość i ma swoich zwolenników  i przeciwników. Osobiście jestem przekonana na 99% że to zjawisko jest faktem we wszechświecie. 1% trzeba zostawić dla wątpliwości które są naturalne i zrozumiałe. Zawsze czułam że nie żyjemy tylko raz by po śmierci zasilić grono Aniołków lub niebiańskie chóry gdyż byłoby to zbyt proste i nudne. Oczywiście możemy też założyć że śmierć jest definitywnym kresem naszej egzystencji, to całkiem realna teza. Na moje wyczucie i doświadczenie jest jednak coś więcej i dalej chociaż nie ma to ścisłego związku z żadną religią. Wiele publikacji napisano na ten temat jednak dla mnie jak zwykle najcenniejsze jest własne czucie sprawy. Od wczesnego dzieciństwa miałam przekonanie że skądś przychodzimy na ten świat i że wraz ze śmiercią nie opuszczamy go na zawsze. Wiele dziwnych wspomnień może o tym świadczyć. Jakieś sympatie i antypatie od pierwszego wejrzenia. W czasach mojego dzieciństwa i młodości nie mówiło się na te tematy, nie było literatury, więc odczucia i przekonania były wewnętrznie pierwotnie tylko moje.
Reinkarnacja i związana z nią karma świetnie tłumaczą szczęście i pecha, dobro i zło które nas dotyka. Każdy musi odpowiedzieć sobie sam czy to prawda czy fikcja. Tak czy inaczej jest w tym kole sens i logika.






4 komentarze:

  1. Logika jest nawet jeśli czasem te przykre przeżycia wydają sie krzywdzące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak. Ale mając tego świadomość trzeba robić wszystko żeby negatywna karmę odpracować,naprawić. Często się udaje i efekty są zadowalające.

      Usuń
  2. Ktoś mi powiedział że kobietą jest się za kare . Żeby właśnie naprawić to co się zepsuło w poprzednich wcieleniach. Czuję również ,że nie bez powodu do Ciebie trafiłam . Witam i Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgorzato M. Cieszy mnie że spodobało się Tobie w Ogrodzie. Myślę że to bycie kobietą nie jest karą ;) ale wiele negatywnych sytuacji w życiu tak. Trzeba działać żeby tą złą karmę szybciej wypalić by życie stało się lżejsze. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń