wtorek, 25 lutego 2020

Mam 6 lat





I znowu o mały włos przegapiłabym kolejne urodziny bloga.
Wczoraj skończył 6 lat ale mam nadzieję że nie jest na poziomie zerówki ;)))

Jako ilustracje prezentuję nową artystyczną talię Tarota która mnie zachwyciła ostatnio.







Postaram się częściej pisać bo zaniedbałam bloga ale udzielam się też na fejsbuczku i innych mediach.

Zapraszam do polubienia mojego Fanpage. Tamże co niedzielę ogólna Prognoza na nowy tydzień.


Pozdrawiam serdecznie wszystkich Czytelników, Klientów i Sympatyków ;)






A tu Miriam z dawnych lat ;)




6 komentarzy:

  1. Gratuluję. Urocza Wiedźminka ;) Ukłony. R.

    OdpowiedzUsuń
  2. mówiąc tak "po męsku", aczkolwiek niezbyt dosadnie, bo kobiety zwykle nie pojmują pozytywnych wibracji zawartych w tej dosadności: kawał zdrowej dżagi :)
    ale karty też fajne...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Wiesz z tą dosadnością to zależy kto i w jakich okolicznościach zapodaje...

      Usuń